Toimistotalkoot ja prosessit
Onko teillä toimistossa loputon kiire ja silti tuntuu, että mikään ei tule valmiiksi?
Ottakaapa aikalisä ja investoikaa työhyvinvointiin Toimistotalkoissa. Uusien työtapojen oppiminen ja asettuminen kohdilleen on mahdollista, kun koko tiimi on juonessa mukana.
​
Toimistotalkoissa voimme tarpeen mukaan keskittyä
-
turhan paperin karsimiseen
-
uuvuttavan tietotulvan tukkimiseen
-
merkityksettömän kokousrumban järkeistämiseen
-
prosessien ja toimintatapojen kartoittamiseen ja tehostamiseen
Homma etenee näin: te kerrotte haasteistanne, me suunnittelemme teille talkoopäivän. Toimistotalkoot koostuu koulutusosioista ja raa’asta työstä, johon kaikki osallistuvat – ihan niinkuin oikeissa talkoissa. Yhdessä korjaamme valitsemanne kohteen uuteen uskoon jopa päivän aikana.
​
Kun yrityksen prosessit ja toimintatavat ovat kunnossa, työ sujuu jouhevasti ja kaikki työyhteisössä toimivat samalla tavalla. Tämä on tärkeää erityisesti yrityksen kasvun kannalta tai yrityksen omistajuuden muuttuessa. Yhdessä voimme laatia yritykselle kirjalliset toimintaohjeet tai jopa käsikirjan.
​
Miten pääsemme alkuun?
Ota yhteyttä Maria Laitiseen, +358 50 4931772, lähetä sähköpostia info(at)tavararemontti.fi tai täytä yhteydenottolomake sivun alalaidassa. Varaamme tilannekartoituksen, jonka hinta on 198 € (alv 0%).
​
Toimistotalkoiden hinta on alkaen 980 € (alv 0 %) riippuen osallistujamäärästä ja tavoitteesta.
Toimintatapojen ja prosessien kehittämistä, parantamista ja päivittämistä tehdään 119 €/tunti (alv 0%).
Ajattelepa vaikka näin… Jos 10-henkinen tiimi korvaa päivittäin 20 minuuttia tuskailua ja säätämistä sen oikean työn tekemisellä, investointi on kuoletettu kuukaudessa.
​
MITÄ ASIAKKAAT SANOVAT MEISTÄ?
Asteikolla 4-10 Toimistotalkoista saamiemme palautteiden mukaan
hyödyllisyys työntekijälle on ollut keskiarvoltaan 9,0 ja hyödyllisyys yritykselle/osastolle/tiimille 9,1.
Toimistotalkoiden hyödyllisyys yllätti, homma sujui paljon helpommin heidän avullaan.
​
​
​
Teiltä oli erittäin kivat ja ammattitaitoiset henkilöt auttamassa, iso plussa ja papukaijamerkki!
​
Kierrätysasiat hyvin hallussa, itsellämme olisi mennyt ihan liikaa aikaa pohtimiseen mihin mikäkin tavara kuuluisi laittaa.
​
​
Minulle henkilökohtaisesti mappien tyhjennys oli suurin apu.
​
​
​
Hyvä idea toteuttaa ”kimppa”-siivous. Tulipahan kerralla putsattua kaikki paikat ja kaapit. Siivousoppaat auttoivat ystävällisesti 🙂 Siitä ruusuja!
​
​
Talkoot hoituivat sujuvasti kun oli mukavat ammattilaiset apuna. Poisheitettävät ja hävitettävät tavarat saatiin nopeasti lajiteltua oikeisiin laatikoihin. Teillä on homma hyvin hanskassa.
Hyvä ohjaus varmasti auttoi nopeampaan toimintaan ja selkeytti tekemistä. Aikaa ei kulunut niin paljon ihmettelyyn kuin muuten olisi todennäköisesti kulunut.
​
Työnteosta saatiin heti alussa järjestelmällistä ja ihmisiä tsempattiin tekemään koko päivän. Näiden ansiosta saimme tehtyä talkoot todella tehokkaasti.
​
Ennen | Jälkeen | Ennen |
---|---|---|
Jälkeen | Ennen | Jälkeen |
Ennen | Jälkeen |